לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    פוליש עבור בית חדש

    אתם עוברים לגור ממש בקרוב בבית חדש? רוצים לעשות הכול כדי שהבית החדש יהיה כמה שיותר יפה ונעים למגורים? אם כך, ברור מדוע לא תוכלו לוותר על פוליש עבור בית חדש. פוליש הוא מסוג אותם הדברים שיכולים לשפר את מצב המדרגות ואת המצב הכללי של המרצפות בבית. לכן, אם אתם תוהים האם זה כדאי או לא, האמת היא, שאין בכלל דילמה. מה שכן חשוב לדעת ולהחליט מראש, זה איך אתם מתכוונים לעשות את הפוליש, וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת יאיר כהן אבן ופוליש. מדובר על חברה מקצועית ואמינה שתוכל לתת לכם שירות נהדר בתחום הזה, אז למה שלא תתקשרו אליה עוד היום?

    למה פוליש עבור בית חדש כדאי לעשות עם המומחים?

    אם תהיתם לרגע האם פוליש לבית חדש זה משהו שכדאי לעשות לבד או בעזרת המומחים, חשוב שתבינו: אין כמו עבודה מקצועית בתחום הזה. אנשי המקצוע שצברו ניסיון בתחום יוכלו להגיע, לבדוק את המצב של הבית החדש שלכם ולעשות בו עבודה מקצועית שתבריק כל מרצפת שיש בו בכל חדש. בנוסף, פעמים רבות אנחנו רואים שחברות מקצועיות שמציעות שירותי פוליש גם מחזיקות ציוד מתקדם ומשוכלל. בעזרת הציוד הן יכולות לעשות עבודה טובה ומדויקת יותר כך שברור מדוע זה לא משהו שכדאי לוותר עליו.

    הכירו את השירות המוביל של חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש

    בניגוד למה שהרבה אנשים חושבים, כדי לבצע פוליש עבור בית חדש צריך הרבה מעבר לציוד משוכלל. אומנם הציוד הוא עניין משמעותי מאוד, אך מעבר לכך, צריך גם ידע. לכן, אם חשוב לכם שהפוליש ייראה טוב ואם אתם רוצים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בצורה מקצועית, אתם צריכים לפנות אל חברה שיש לגביה כמה שיותר המלצות. במקרה של חברת יאיר כהן ליטושי אבן ופוליש אתם תראו, כבר מהרגע הראשון, שאתם בידי המומחים. החברה הוקמה אי שם בשנת 2000, כך שברור שלא חסר ניסיון לאנשי המקצוע שעובדים בה. יש לכם שאלות שתרצו לשאול או שאולי תרצו לקבוע פגישה כבר עכשיו בביתכם החדש כדי להתחיל את הפוליש? חייגו למספר: 03-9381112 ותוכלו להצטרף לכל הלקוחות המרוצים של החברה.

    לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      נשפך לי לימון על השיש ויצר כתם לבן מה עושים?

      הלימון הינו חומצי ומאכל את השיש , הכתם הלבן זה השיש כאשר אינו מלוטש וליטוש יחזיר לו את הצבע המקורי, אם הבעייה היא נקודתית ניתן לפתור אותה ע"י ליטוש מקומי בנייר 220 לאבן, אם הבעייה היא בשטח גדול יותר יש לבצע חידוש ליטוש, וסילר.

      מה ההבדל בין ליטוש לפוליש קריסטל?

      ליטוש אבן הינה פעולה של עיבוד האבן בליטוש למעשה מורידים שכבה ומעבדים את האבן ובזאת מסירים את השריטות והמפגעים הקיימים באבן ונראים לעין כמו כן בליטוש מקבלים משטח אחיד ללא חיבורים וללא הפרשי גובה בין האריחים כאשר הקריסטל הוא השלב האחרון בליטוש, לעומת ביצוע קריסטל בלבד שלמעשה מבריק את המשטח כמות שהוא ולא מסיר שריטות ומפגעים.

      יש לי רצפת שיש בבית וכל דבר שנשפך לי נספג ועושה כתם ברצפה מה לעשות?

      בכל רצפת אבן או שיש בין אם עברה ליטוש ובין אם לא, יש לבצע איטום (סילר) ולחדש אותו אחת לשנה – שנתיים וזאת בכדי למנוע ספיגה של נוזלים ולמנוע בזאת כתמים. יש לציין כי גם ברצפה שעברה סילר, הדבר אינו מגן באופן מוחלט ויש לשמור ובמידה ונשפך איזה שהוא נוזל על הרצפה יש להשתדל לנקותו מהר ככל האפשר.

      מבחינת סוגי סילר, יש לדעת כי קיימים סוגי סילר לחוץ ולפנים גם משטחים חיצוניים צריכים לקבל איטום ע"י סילר היות ששמש וגשם גם פוגעים באבן.

      האם ניתן ללטש ריצוף בלטות ישנות?

      בוודאי שאפשר ללטש בלטות רגילות והתוצאה אפילו מדהימה משטח אחד מבריק ויפה, בלטה היא חומר שמגיב טוב מאוד לליטוש ופוליש.

      יש לי שיש בן 10 שנים ויש מקומות שהדבק יצא ונוצרו חורים. האם אני צריך להמתין לשיפוץ כללי בכדי ללטש או שישנה דרך אחרת?

      האבק בזמן הליטוש נגרם כתוצאה מחירוץ המישקים (פוגות) כל שאר הליטוש מתבצע ע"י מכונות עם מים וללא אבק כלל (כולל דיסקים העובדים על מים), את נושא החירוץ ניתן לפתור ע"י פתיחת המישקים עם שואב הצמוד לדיסק בזמן החירוץ ואז למנוע 90 אחוז המאבק ולבצעבכל זאת עבודה יסודית, ישנה גם דרך ללא אבק כלל וזאת ע"י תיקוני דבק נקודתיים וליטוש ללא חירוץ, זו עבודה קשה בהרבה אולם בהחלט אפשרית.

      מה ההבדל בין ליטוש מבריק לבין ליטוש מט משי מבחינת האיכות?

      אין שום הבדל מבחינה איכותית, הכל עניין של טעם. מבחינת התחזוקה המראה המבריק מעט יותר קל לתחזוקה אך הדבר אינו צריך להוות גורם לבחירה בין הגימורים.

      לאחר שטיפה הרצפה שלי נראית מצויין וכמה שעות לאחר מכן מתחילים להופיע כתמים שנראים כמו "עננים" וחוסר ברק מה הסיבה?

      בד"כ, הדבר מראה על רטיבות באבן או בחול מתחת לריצוף או רטיבות על פני האבן. יש להמתין לייבוש מלא בסבלנות רבה ולאחר מכן ניתן לבצע חידוש ליטוש או הברקת קריסטל או סילר הכל לפי מצב האבן.

      כמו כן, במידה והמצב קשה מאוד יש לבצע ייבוש מכני ע"י יבשנים או ע"י פתיחת אריחים בכמה מוקדים בבית ולאחר מכן ריצוף מחדש וליטוש מקומי או מלא.

      הופיעו לי כתמים חומים על פני הריצוף (כמו חלודה) מה לעשות?

      יש לבצע טיפול ע"י חומר מסיר כתמים אשר מניחים על הרצפה ומכסים בניילון ל-24 שעות ולאחר מכן הברקה או סילר.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות

      JS: