לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    ציפוי אפוקסי לחניונים

    כל החניונים נראים אותו דבר אם לא משקיעים בהם ולא עושים מהם מקום ראוי יותר ומוגן מפני נזקים שנגרמים מתנועת כלי רכב כבדים ומחומרים מזיקים. ציפוי אפוקסי לחניונים הוא מחויב המציאות ברובם, משום שהם בנויים ברובם מבטון שטעון הגנה מיוחדת. האפוקסי מגן עליהם ומתקן ליקויים שונים וגורם לרצפה להיות חלקה וישרה לכלי רכב. חברת "ליטושי אבן ופוליש" של יאיר כהן מתמחה בציפוי וחיפוי כבר שנים רבות ועובדת רק עם חומרים תקניים ומעולים למטרה זאת.

    למה צריך דווקא ציפוי אפוקסי לחניונים?

    • לכל חומר יש את הפגיעות שלו – כאשר בטון פגיע בכל הקשור לספיגת חומרים מזהמים – בייחוד במקומות בהם יש כלי רכב רבים. כמו כן, תנועת המכוניות וכלי רכב כבדים פוגמת בסופו של דבר בשלמות הרצפה. חומר אפוקסי אוטם ומגן על הבטון מחומרים וגם מסדקים שונים.
    • כשמורחים חומר אפוקסי הוא מחליק על המשטח ומיישר אותו, ובכך יוצר משטח ישר לגמרי שמתאים מאוד לחניית מכוניות. כמו כן המשטח יכול להיות בגימור מט שעוזר להן לא להחליק ואפשר גם ללכת עליו בבטחה.
    • חומרים אפוקסיים יכולים להיות בגוונים שונים ולכן אפשר לשלב צבעים אלה בסימונים על רצפת החניון מאותו חומר בטוח, לחלק לחניות ולצייר את החצים שמורים על כיוון תנועה ועוד הנחיות שצריך לסמם בחניון.
    • החומרים האפוקסיים מגינים גם מפני לחות שיכולה לחלחל מלמטה למעלה או כתוצאה משיטפונות ופיצוצי צינור, או גרוע מזה – הצפות של החניון התת קרקעי בגלל גשמים.
    • לאחר מריחת החומר אפשר לנקות את החניון יותר בקלות מאשר רצפת בטון. אפשר לטאטא וגם לשטוף בשעת הצורך.
    • הקשיחות של החומר האפוקסי עמידה בפני כל כובד.
    • הציפוי עמיד בפני אש וחום והופך את החניון לבטוח יחסית בשעת חירום.
    • החומר קל לעבודה וחסכוני מבחינת המחיר.

    חברה אמינה ואחראית

    כדי לצפות בחומרים אפוקסיים יש לצבור מיומנות וניסיון. חברת "ליטושי אבן ופוליש" צברה עשרים שנות ניסיון בעבודות כמו ציפוי אפוקסי לחניונים, ויכולה להציע לכם את הידע העשיר שלה. תוכלו ליהנות מהייעוץ שלהם בנוגע לחניון שלכם וכיצד להפוך אותו למקום בטוח ומוגן במחירים נוחים מאוד ובחומרים תקניים בלבד.

    ציפוי אפוקסי לחניונים - לריצוף מושלם לחניון

    חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, מציעה שירות ציפוי אפוקסי למדרגות, חניונים, משטחי בטון, מרפסות ועוד. אנחנו מתחייבים על איכות גבוהה של חומרים, שרות וציוד איכותי, במגוון צבעים ומחירים אטרקטיביים.

    צרו איתנו קשר בהקדם כדי שגם אתם תוכלו ליהנות מכל היתרונות של עבודה מקצועית וחומרי גלם משובחים.

    צבע אפוקסי לחניון מחיר

    חניונים הוא מקום בו מתקיימת תנועה אינטנסיבית, בלתי פוסקת של כלי רכב מכל הסוגים. באופן טבעי, מופעלים על הקרקע משקלי כבדים, גורמי שחיקה ובלאי ולכן נהוג להתקין ציפוי אפוקסי לחניונים. חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, מעניקה שירותי ציפוי אפוקסי לחניונים באיכות גבוהה מעל 20 שנה ותשמח לעמוד גם לשירותכם.

    ציפוי אפוקסי לחניונים – כל הסיבות

    מכוניות נכנסות למתחם החניון  ללא הפסקה, מבצעות תמרוני חניה, שוחקות את הרצפה ומפעילות עליה לחצים עצומים. לכלוך, אבק, שמן, מצטברים על הארץ וצוות הניקיון לא תמיד מגיע מספיק מהר כדי לנקות את הכתם לפני שהחומר נספג.

    ציפוי אפוקסי מגן על רצפת החניון בכל הדרכים הנכונות:

    • עמידות גבוהה מאוד בפני שחיקה בגלל תנועת כלי רכב.
    • עמידות מלאה בפני חבלות, שריטות ומשקלים גבוהים.
    • עמידות בפני חום גבוה ואש.
    • הוא דוחה מים, שמן וכימיקלים ולכן כתמים לא נספגים בו.
    • הוא קל לניקוי, מקל על עבודת צוות הניקיון וחוסך בעלויות חומרי ניקוי.
    • ניתן לנקות ציפוי אפוקסי עם כל חומרי הניקוי בזכות עמידות גבוהה בפני כימיקלים וחומצות.
    • הוא ניתן לעיצוב וצביעה, כך אפשר לסמן עליו בקלות מקומות חניה, לבחור צבע רצוי ואף להוסיף דקורציה.
    • הוא מונע החלקות ומוסיף אלמנט חשוב של בטיחות לחלל החניון.
    • עמידותו הגבוהה של החומר חוסך משמעותית בהוצאות התחזוקה ואף צפוי להשאיר תקין ולהיראות כחדש במשך שנים ארוכות.
    • התקנת ציפוי אפוקסי לחניונים מתבצעת במהירות וקלות יחסית. לכן מחיר ההתקנה נמוך יחסית.

    צבע אפוקסי לחניון מחיר אטרקטיבי אצל יאיר כהן – ליטוש אבן ופוליש

    רצפת אפוקסי לחניונים הופכת לסטנדרט ובצדק.  שפע של יתרונות הופכים אותה לאופציה המשתלמת מכולן.

    חברת יאיר כהן ליטוש אבן ופוליש, מבצעת ציפוי אפוקסי לחניונים באופן מקצועי ומוקפד, תוך הקשבה לצרכי הלקוח בשילוב ניסיון עשיר וידע מקצועי בלתי נדלה, כדי לתת לכם את הטוב ביותר. צרו קשר עוד היום לקבלת הצעה משתלמת ושירות ללא תחרות!

    רצפת אפוקסי הולכת ונהיית יותר ויותר נפוצה כשיותר לקוחות מבינים עד כמה היא איכותית. אל תישארו מאחור ותנו לחניון שלכם את הטוב ביותר עבורו, התקדמו לציפוי אפוקסי עוד היום ותראו את ההבדל בעצמכם!

    לקבלת ייעוץ חינם ללא התחייבות

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם




      שאלות נפוצות

      אתם שואלים - אנחנו עונים

      נשפך לי לימון על השיש ויצר כתם לבן מה עושים?

      הלימון הינו חומצי ומאכל את השיש , הכתם הלבן זה השיש כאשר אינו מלוטש וליטוש יחזיר לו את הצבע המקורי, אם הבעייה היא נקודתית ניתן לפתור אותה ע"י ליטוש מקומי בנייר 220 לאבן, אם הבעייה היא בשטח גדול יותר יש לבצע חידוש ליטוש, וסילר.

      מה ההבדל בין ליטוש לפוליש קריסטל?

      ליטוש אבן הינה פעולה של עיבוד האבן בליטוש למעשה מורידים שכבה ומעבדים את האבן ובזאת מסירים את השריטות והמפגעים הקיימים באבן ונראים לעין כמו כן בליטוש מקבלים משטח אחיד ללא חיבורים וללא הפרשי גובה בין האריחים כאשר הקריסטל הוא השלב האחרון בליטוש, לעומת ביצוע קריסטל בלבד שלמעשה מבריק את המשטח כמות שהוא ולא מסיר שריטות ומפגעים.

      יש לי רצפת שיש בבית וכל דבר שנשפך לי נספג ועושה כתם ברצפה מה לעשות?

      בכל רצפת אבן או שיש בין אם עברה ליטוש ובין אם לא, יש לבצע איטום (סילר) ולחדש אותו אחת לשנה – שנתיים וזאת בכדי למנוע ספיגה של נוזלים ולמנוע בזאת כתמים. יש לציין כי גם ברצפה שעברה סילר, הדבר אינו מגן באופן מוחלט ויש לשמור ובמידה ונשפך איזה שהוא נוזל על הרצפה יש להשתדל לנקותו מהר ככל האפשר.

      מבחינת סוגי סילר, יש לדעת כי קיימים סוגי סילר לחוץ ולפנים גם משטחים חיצוניים צריכים לקבל איטום ע"י סילר היות ששמש וגשם גם פוגעים באבן.

      האם ניתן ללטש ריצוף בלטות ישנות?

      בוודאי שאפשר ללטש בלטות רגילות והתוצאה אפילו מדהימה משטח אחד מבריק ויפה, בלטה היא חומר שמגיב טוב מאוד לליטוש ופוליש.

      יש לי שיש בן 10 שנים ויש מקומות שהדבק יצא ונוצרו חורים. האם אני צריך להמתין לשיפוץ כללי בכדי ללטש או שישנה דרך אחרת?

      האבק בזמן הליטוש נגרם כתוצאה מחירוץ המישקים (פוגות) כל שאר הליטוש מתבצע ע"י מכונות עם מים וללא אבק כלל (כולל דיסקים העובדים על מים), את נושא החירוץ ניתן לפתור ע"י פתיחת המישקים עם שואב הצמוד לדיסק בזמן החירוץ ואז למנוע 90 אחוז המאבק ולבצעבכל זאת עבודה יסודית, ישנה גם דרך ללא אבק כלל וזאת ע"י תיקוני דבק נקודתיים וליטוש ללא חירוץ, זו עבודה קשה בהרבה אולם בהחלט אפשרית.

      מה ההבדל בין ליטוש מבריק לבין ליטוש מט משי מבחינת האיכות?

      אין שום הבדל מבחינה איכותית, הכל עניין של טעם. מבחינת התחזוקה המראה המבריק מעט יותר קל לתחזוקה אך הדבר אינו צריך להוות גורם לבחירה בין הגימורים.

      לאחר שטיפה הרצפה שלי נראית מצויין וכמה שעות לאחר מכן מתחילים להופיע כתמים שנראים כמו "עננים" וחוסר ברק מה הסיבה?

      בד"כ, הדבר מראה על רטיבות באבן או בחול מתחת לריצוף או רטיבות על פני האבן. יש להמתין לייבוש מלא בסבלנות רבה ולאחר מכן ניתן לבצע חידוש ליטוש או הברקת קריסטל או סילר הכל לפי מצב האבן.

      כמו כן, במידה והמצב קשה מאוד יש לבצע ייבוש מכני ע"י יבשנים או ע"י פתיחת אריחים בכמה מוקדים בבית ולאחר מכן ריצוף מחדש וליטוש מקומי או מלא.

      הופיעו לי כתמים חומים על פני הריצוף (כמו חלודה) מה לעשות?

      יש לבצע טיפול ע"י חומר מסיר כתמים אשר מניחים על הרצפה ומכסים בניילון ל-24 שעות ולאחר מכן הברקה או סילר.

      קידום אתרים בגוגל קידום אתרים בגוגל

      תפריט נגישות

      JS: